Otázky ke členství
MÁS OTÁZKY K UPOMÍNCE NEBO INKASNÍ UPOMÍNCE?
Platební transakce fit + jsou zadávány externě. Všechny neuhrazené platby jsou vypořádány prostřednictvím našeho partnera, účetního centra. Pokud existuje několik nevyřízených plateb, budou předány společnosti My-Factura s.r.o., našemu poskytovateli inkasních služeb. Prosím, obrať se přímo na odesílatele této informace a vyřiďte společně předmět upomínky. Fit+ postoupilo veškeré aktivity spojené se zúčtováním a nemůže k jednotlivým případům zaujmout žádné stanovisko. Pokud jsi obdržel/a upomínku ze zúčtovací centrály – prosím, obrať se na: Zúčtovací centrála. Obdržel/a jsi inkasní upomínku od společnosti My-Factura s.r.o. – prosím, obrať se na: společnost My-Factura s.r.o.
CO SE STANE S MÝM ČLENSTVÍM, POKUD NEBUDU SCHOPNÝ ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ TRÉNOVAT?
Máš možnost si čas v neschopnosti dobropisovat. To znamená, že platíš normálně dál své členské poplatky. Při dalším prodloužení smlouvy získáš čas “neschopnosti” jako bezplatné období zpět. K tomuto kroku potřebujeme aktuální zprávu Tvého ošetřujícího lékaře, který přesně eviduje čas Tvé nemoci. Lékařskou zprávu / potvrzení nám můžeš zaslat na: Pole označená hvězdičkou jsou povinná.
JE MÉ ČLENSTVÍ PŘENOSNÉ?
Pokud nechceš ve svém členství a smlouvě dále pokračovat, můžeme nabídnout následující řešení: Najdeš pro nás nového člena, který uzavře nové členství. Tvé členství pak ukončíme se začátkem členství nového člena. Důležité je, abys nového člena doporučil před koncem Tvého členství. Pole s hvězdičkou jsou povinná. Členství, které má být ukončeno: Registrovaný email: Nový člen, který chce uzavřít novou členskou smlouvu:
JAKO MOHU VYPOVĚDĚT SVOU ČLENSKOU SMLOUVU?
Svou smlouvu můžeš ukončit prostřednictvím tohoto formuláře. Následně obdržíš oficiální potrzení o ukončení smlouvy emailem: Pole s hvězdičkou jsou povinná Tímto ukončuji svou členskou smlouvu*
CO MÁM UDĚLAT, POKUD CHCI ZMĚNIT SVÉ DOMOVSKÉ STUDIO?
Pokud chceš změnit své domovské studio, musíš na novém místě uzavřít novou členskou smlouvu. Původní členská smlouva pak bude ukončena se začátkem platnosti nové smlouvy. Prosím, doplň zde svá data: Pole s hvězdičkou jsou povinná Staré domovské studio: Nové domovské studio: Prověříme zadaná data a přepíšeme členství v případě, že všechna uvedená data budou odpovídat.
JAK MOHU STUDIOU UPOZORNIT, KDYŽ NĚCO NEFUNGUJE?
Prosím, obrať se přímo na své studio. Přehled studií najdeš zde – https://fitplus-club.cz/vyberte-si-klub/ – pak můžeš svou zprávu odeslat přímo.
JAK MOHU FIT+ DÁLE DOPORUČIT?
Klikni na link – https://fitplus-club.cz/pratele/ – zde můžeš sebe a svůj kontakt registrovat a jako poděkování obdržíš hezkou prémii. Pokud tam svoje studio nenajdeš, pak tuto možnost lokálně nenabízí.
NEZODPOVĚZENÉ OTÁZKY
fit+ je síť nezávislých frenšíz. Proto je individuální poradenství řešeno každým studiem jinak. Prosím, jdi na stránku Tvého studia (https://fitplus-club.cz/vyberte-si-klub/) a kontaktuj provozovatele svého studia. Některá naše studia mají standardizované časy poradenství, což na jejich stránkách nalezneš. V takovém případě navštiv studio v uvedené časy.